Tuesday, December 07, 2010

“Te paste o leapsa” spuse ea cu nonsalanta

Principala trasatura a caracterului meu: Speranta

Calitatea pe care o prefer la un barbat: perseverenta, caracter puternic

Calitatea pe care o prefer la o femeie: inteligenta, atitudine

Ce apreciez cel mai mult la prietenii mei: Ce e minunat la un prieten este faptul ca iti permiti sa fii idiot cand e in preajma ta

Principalul meu defect: impulsivitate

Ocupatia mea preferata: Dancing, singing, watching movies

Visul meu de fericire: Happiness

Care ar fi cea mai mare nefericire a mea: Sa dispara speranta

Ce-ati vrea sa fiti? Sunt orice imi doresc, oricand imi doresc

Tara în care-as vrea sa traiesc: Anglia

Culoarea preferata: Rosu, Mov

Floarea preferata: Albastrea, Iris

Pasarea preferata: Phoenix

Prozatorii mei preferati: Mircea Eliade, Radu Tudoran, Emil Cioran

Poetii mei preferati: Bacovia, Bukowski

Eroul meu preferat: Aeneas

Eroina mea preferata: Don't have one:P

Compozitorii preferati: Cu rusine...Nu cunosc

Pictorii preferati: Picasso, Salvador Dali

Eroii din viata reala: My mum

Eroinele din istorie: Temple Grandin

Bautura si mancarea preferate: Tequila, paella

Numele preferat: Ioana, Oscar, Andrei

Ce detest cel mai mult: Diminetile fara soare

Personajele istorice pe care le detest cel mai mult: Richeliu

Fapta militara pe care-o admir cel mai mult: -

Darul natural pe care-as vrea sa-l am: More confidence in what i feel

Cum as vrea sa mor: N-as vrea sa mor vreodata

Starea de spirit actuala: Shiny

Greseli care-mi inspira cea mai multa indulgenta: I believe any mistake must be forgiven for they only mean experience.

Deviza mea:

God writes a lot of comedy... the trouble is, he's stuck with so many bad actors who don't know how to play funny.

Leapsa fuge laaaaa…

Amara

1 comment:

Anonymous said...

Well,de la anul ne mutam intr-o casuta mai mare. Si da! Avem loc si pentru tine!
Esti la un zbor distanta.
xD