Saturday, January 08, 2011

Azi am cateva probleme cu nasul, sanii, fundul si inima


Nu am ce infrunta, ridic mainile si ma predau vietii, a inceput sa-mi placa sa umblu aiurea. Ia-ma si du-ma undeva unde nimeni nu ma stie, dezbraca-ma pe plaja si uita-ma acolo doua-trei saptamani .Apoi, intoarce-te intre sanii arsi de soare, umple-ma de tine si nu schita niciun zambet. Lasa sa curga ziua aceea, asa cum o fi, sa fie. Maine ai sa pleci si ai sa ma omori iar. Mai lasa-ma aici unde m-ai adus, doua-trei saptamani. Apoi, intoarce-te intre buzele arse de soare si mai umple-ma o data de tine, cat pentru inca doua-trei saptamani. Pe mainile reci nu mai am decat cicatrici ale dorintelor tale si ale altuia ce a avut nevoie de un gram de iubire. Si l-am dat si l-as mai da de o mie de ori. Cand am cerut un miligram, a fost prea mult, nimeni nu mi-a spus"nu", nimeni nu mi-a spus"da". De la tine si cei ca tine am invatat ca trebuie sa iau tot apoi sa arunc cu el de pereti. Ti se pare ca as avea vreo problema in a face asta? Vor exista dati in care voi mai cere un mg ca sa-mi aud inima batand tare la refuz si altele in care voi lua totul doar ca sa ma satisfac, sa ma umplu de tine inauntru, afara. Si nici macar nu te vreau. Imi place sa stau dezbracata, sa ma prajesc la soare, eu si Jagermeisterul meu.


CD

1 comment:

Fotograf Maria said...

ai mun blog foarte interesant, cu multe articole foarte bune