Monday, January 17, 2011

Si pe fundal, "buy me with a coffee"


Habar nu am in ideea carei prevederi legale de dimineata am decis sa cred orice imi spui, atata timp cat ceea ce imi spui este incredibil! Am observat siluetele izbite de aparatul meu de fotografiat si am citit amprenta pasilor pe obiectiv. Cand ne-am izbit de geam eu aveam o rochita inflorata si tu pantalonasi scurti cu bretele. Aveam mancare de vrabiute in mana iar tu prastia cu care omorai veverite. Eu am crezut ca te voi hrani si tu ai vrut sa ma dobori. Intre timp mi-au crescut sanii iar tie parul pe fata. Mi-ai zambit din cearceaf si ti-ai dorit sa ma intorc pentru o partida de sex. Pentru binele tau, ca al meu s-a stins in 5 orgasme.“Binele” este un efort de a face lumea inteligibila, stiu de la Nietzsche ca lumea nu trebuie sa fie inteligibila ca sa existe, este de ajuns sa fie frumoasa. Cu obturatorul perturbat am surprins ochiul tau rotund, verde-gri, am zambit in laterale si ti-am desenat mustata, azi te vreau barbat!Sa fi cel care le joaca pe femei si cand tipi, sa aud o sala intreaga gemand! Ca si tine sunt dependenta de fantezie , ma ghemuiesc in ea sa-mi potolesc setea de mai mult. Am inventat molfaitul urechii inainte de rasaritul soarelui si sirenele de companie ! Ai ras de mine si mi-ai spus ca sunt o adunatura de miau-ri. Fericiti cei saraci cu duhu', eu imi aprind tigarea si trag insetata pentru amandoi! Astept.Si astept firesc in coltul plin de praf. Ma mananca nasul. Te-am inregistrat pe retina, am sa te retin aici o perioada.

No comments: