Thursday, January 06, 2011

“Ia-mi leapsa din degete si arunc-o pe blog” 8 eu! eu, 8, am spus!

Sase lucruri pe care le-am gandit azi

-"Passion still?"

-"Ma asculta",

-"His darling..Should i stay or should i go?"

-"Mare"

-"Anglia"

-"Sa fug"

-"vreau"

-"fericire"

~ opt lucruri azi ~!

Sase lucruri pe care le iubesc azi :

-Pink Floyd

-bubble bath

-sarutul

-mangaierea

-actorul

-curajul

-trairea

-pasiunea

~ altele opt! ca asa vreau eu! ~

Sase persoane la care m-am gandit azi :

-Milky

-Florin

-El...

-Andrei

-Samy

-Ciprian

-Denisa

-Ea

-Oscar

-Eu

-Noi



Sase cuvinte des folosite azi :

-"somn"

-"nu",

-"scuipa"

-"a fugi"

-"inteleg",

-"vreau"

-"frig"

-"incredere"

am crezut doar in opt cuvinte!

Sase culori de azi :

-albastru

-verde

-rosu

-gri

-mov

-crem

-argintiu

Vreau un curcubeu diferit~fa-l in opt la inceput- joaca-te in parul meu dupa!

Sase persoane cu 6 lucruri stresante.


- Florin: nu-i plac: pepenele galben, bananele, sa-i despart degetele de la maini, sa-si atinga genunchii goi cand doarme, cofeina...si e incaopatanat!

- Samy: nervoasa, tacuta, alergica, rationala, indiferenta

-Andy(eu): impulsiva, imprastiata, haotica, increzatoare, nerabdatoare, incapatanata [ I believe in God and Guns. And that's enough]

v-ajung !

Sase piese de azi:

- Pink Floyd- Goodbye blue sky

- Melissa Etheridge- I'm the only one(ironia sortii)

- Nouvelle Vague- Sweet and tender Hooligan

- The Jam- Town called Malice

- AC/DC- You shook me all night long

- The Frames- Seven Day Mile

- Eric Clapton- Cocaine

- Damien Rice - The blower's daughter

Muzica ratacita in carne de 8 ori pe secunda!


Si s-o ia la fuga ...

Sasha






No comments: